Digital Signage jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów biznesowych, stanowi ważny elementem nowoczesnej strategii marketingowej, reklamowej i informacyjnej wielu firm. Dzięki wykorzystaniu mediów DS, takich jak: monitory, ściany wideo, diody LED i projektory, możliwe jest dostarczanie do określonych grup docelowych atrakcyjnych i dynamicznych treści, które można szybko zmieniać, w zależności od potrzeb i dostosowanych do potrzeb użytkownika.

W latach 2009 – 2013 konferencja Digital Signage Trends (DST) była najważniejszym i obowiązkowym corocznym punktem spotkań specjalistów z branży DS. w Polsce, przyciągając ekspertów nie tylko z Polski, ale i z zagranicy. Niewątpliwie DST przyczyniło się do edukacji i rozwoju polskiego rynku Digital Signage w jego początkowym okresie. Podczas pierwszych edycji naszym głównym celem była edukacja tego nowego rynku jakim był Digital Signage. Teraz, po prawie 10 latach, Digital Signage jest już prawie wszędzie wokół nas, rynek wzrasta, jest miejsce również dla wielu nowych Resellerów. Dlatego postanowiliśmy stworzyć specjalna ścieżkę edukacyjna dla firm, które chcą rozpocząć lub rozwinąć jeszcze bardziej sprzedaż systemów DS.

Formuła DST Reseller to duża dawka praktycznej wiedzy, gdzie oprócz prezentacji przewidziano praktyczne warsztaty i sesje hands on.

Sponsor

Sponsor

Sponsor

Wystawca

Partner merytoryczny

Partner

Partnerzy

Patroni medialni

 
 

Patroni medialni

Obsługa medialna

Organizator

Copyright DS Reseller. Wszelkie prawa zastrzeżone.